Мониторинг над изборното медиумско претставување на ТВ – СТАР

image_pdfimage_print

Скопје, 06.10.2017г. – Агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги при мониторинг над изборното медиумско претставување за време на изборната кампања за локалните избори 2017 година, кај ТВ – СТАР ДОО Штип, утврди емитување на платено политичко рекламирање во дебатна емисија, што е спротивно на член 76 став 4 од Изборниот законик.

 Платеното политичко рекламирање е емитувано во два изданија на посебната информативна програма „24 Отворено“ (дебатна емисија), преземена од програмскиот сервис ТВ 24 Вести.

 Извештајот може да се преземе во следниот линк:

 ТВ – СТАР член 76 став 4 од Изборниот законик – 06.10.2017



Accessibility

Accessibility