
Kronikë nga seanca nr. 16-të
e KRD-ës
Shkup,  27.03.2013-  Në  mbledhjen  e  sotme  Këshilli  i
Radiodifuzionit  (KRD)  e  miratoi  raportin  nga  monitorimi  i
mbulimit mediatik të zgjedhjeve lokale 2013 në lajme gjatë
periudhës së fushatës zgjedhore (4-24 mars 2013).

 

 KRD  i  shqyrtoi  raportet  nga  monitorimi  shkeljeve  të
konstatuara  gjatë fushatës zgjedhore për : TV Spektra, TV
Dalga, TV BTR, Radio Pro F-M, TV Shutel, TV Koha, TV EMi, TV
Nova, TV Amazon, TV Telma, Radio Zona M-1, Radio Kanal 77, TV
Sitel, TV MTM, Radio Vat, TV Era,Radio Maqedonase-programi në
gjuhën turke, Servisi i programit të parë të MTV dhe konkludoi
të veproje si më poshtë:
 -Për shkeljen e nenit 75 paragrafi 3 nga Ligji zgjedhor dhe
neni 22 paragrafi 1 nga Rregullorja për qasje të barabartë në
përfaqësimin  mediatik  në  periudhë  gjatë  fushatës  zgjedhore
(tejkalimi i limiti për marketing të paguar politik në një
kohë reale) Këshilli do të ngrejë procedurë për kundërvajtje 
për  TV Spektra, TV Dalga KRT, TV BTR dhe Radio Pro F-M.
Procedurë  për  kundërvajtje  do  të  ngrihet  edhe  për
kryeredaktorët dhe redaktorët e këtyre radiodifuzerëve.
 
– Për shkeljen e nenit 75 paragrafi 3 të Kodit  zgjedhor  dhe
neni 24 nga Rregullorja për qasje të barabartë në përfaqësimin
mediatik në periudhë gjatë fushatës zgjedhore (marketing i
paguar politik duhet të jetë adekuat dhe i shënuar dukshëm si
Marketing  i  paguar  politik”  gjatë  gjithë  kohëzgjatjes  së
transmetimit dhe të jetë qartë e ndarë me identifikim ose me
sekuenca dalëse), Këshilli do ti dërgoje ndërmendje  TV Shutel
dhe TV Emi.
 

https://avmu.mk/sq/kronike-nga-seanca-nr-16-te-e-krd-es/
https://avmu.mk/sq/kronike-nga-seanca-nr-16-te-e-krd-es/


– Për shkeljen e nenit 75 paragrafi 3 të Kodit  zgjedhor  dhe
neni 26 nga Rregullorja për qasje të barabartë në përfaqësimin
mediatik në periudhë gjatë fushatës zgjedhore (në të gjitha
format e marketingut të paguar politik Klienti  pa tjetër
duhet të shënohet në mënyrë të qartë). Këshilli do ti  dërgoje
ndërmendje : TV Nova – Gjevgjeli, TV Amazon, TV Telma dhe
Radio Zona M-1.

 

 – Për shkeljen e nenit 75 paragrafi 3 të Kodit  zgjedhor dhe
neni 27 nga Rregullorja për qasje të barabartë në përfaqësimin
mediatik në periudhë gjatë fushatës zgjedhore (marketing i
paguar politik nuk mundët  të transmetohet në lajme dhe të
tjera programe ditore informative, në programet për fëmijë,
programe  arsimore  dhe  shkollore,  në  transmetime  të
drejtpërdrejta  fetare,  sportive,  kulturore,  argëtuese  dhe
programe të tjera të veçanta informative), Këshilli do të
ngrejë procedurë për kundërvajtje për RA Kanal 77 dhe për TV
Shutel. Procedurë për Kundërvajtje do të ngrehet edhe kundër
kryeredaktorëve  dhe  redaktorëve   përgjegjës   të  këtyre
radiodifuzerëve.
 

– Për shkeljen e nenit 75 paragrafi 3 të Kodit  zgjedhor  dhe
neni 29 nga Rregullorja për qasje të barabartë në përfaqësimin
mediatik në periudhë gjatë fushatës zgjedhore (programet e
veçanta informative nuk guxojnë të shfrytëzohen si formë e
marketingut  të  paguar  politik)  Këshilli  do  ti  dërgoje
ndërmendje   TV  Shutel.

 

 – Për shkeljen e nenit 75 paragrafi 3 të Kodit  zgjedhor  dhe
neni 7 nga Rregullorja për qasje të barabartë në përfaqësimin
mediatik në periudhë gjatë fushatës zgjedhore (transmetim i
marketingut të financuar nga  buxheti i RM-ës) Këshilli do të
ngrejë procedurë për kundërvajtje për TV Sitel 3 dhe TV MTM.



Procedurë  për  kundërvajtje  do  të  ngrihet  edhe  për
kryeredaktorët dhe redaktorët e këtyre radiodifuzerëve.
 

– Për shkeljen e nenit 75 paragrafi 3 të Kodit  zgjedhor   dhe
neni 31 paragrafi 1 alineja 2 dhe 3 nga Rregullorja për qasje
të  barabartë  në  përfaqësimin  mediatik  në  periudhë  gjatë
fushatës zgjedhore (gjatë heshtjes zgjedhore, radiodifuzerët
mund të raportojnë edhe për parregullsitë  edhe për incidente
eventuale, me çka : mund të publikojnë vetëm informacione të
verifikuara nga burime zyrtare , elementet nga informacionete
burimeve zyrtare të cilat llogariten si shkelje të heshtjes
zgjedhore si që është zbulimi i identitetit të  subjektit
politik të kyçur në incidente, nuk mund ti publikohen deri në
mbylljen  e  vendvotimeve,  ndërsa  kandidatët  në  procesin
zgjedhor,  respektivisht  organizatorët  e  fushatës  zgjedhore,
mbikëqyrësit e tyre dhe  shtabet, nuk konsiderohen si burime
zyrtare të informatave) Këshilli do ti dërgoje ndërmendje 
Radio Vat dhe TV Era.
 

– Për shkeljen e nenit 75 paragrafi 3 të Kodit  zgjedhor   dhe
neni 31 paragrafi 1 nga Rregullorja për qasje të barabartë në
përfaqësimin mediatik në periudhë gjatë fushatës zgjedhore (
janë publikuar rezultate nga hulumtimi i mendimit publik pas
afatit të lejuar ligjor, në periudhë prej 5 ditësh para ditës
së caktuar të mbajtjes së zgjedhjeve), Këshilli do ti dërgoje
ndërmendje Radio Vat, Radio Maqedonase – programi në gjuhën
turke, Radio Maqedonase – Radio Shkupi, MTV 2- Proragrami në
gjuhën turke dhe servisi i programit të parë.
 

– Për shkeljen e nenit 75 paragrafi 3 të Kodit  zgjedhor nga
Rregullorja për qasje të barabartë në përfaqësimin mediatik në
periudhë  gjatë  fushatës  zgjedhore  (gjatë  publikimit  nga
hulumtimet e mendimit publik nuk janë të siguruara mjaftë
informacione, në bazë të asaj publiku do të mund ta vlerësoj
besueshmërinë e hulumtimit) Këshilli do ti dërgoje ndërmendje



TV Sitel dhe Radio Maqedonase – Radio Shkupi.
 Këshilli i Radiodifuzionit konkludoi që të lëshoje vërtetime
për regjistrimin e paketave programore:
 

-Shoqatës për tregti dhe shërbime TOTAL TV, Vërtetim nr. 3 me
çka paketa e regjistruar programore si e tërë plotësohet me 
serviset  programore  televizive  :  B92  Info,  Kopernikus,
Cinemania,  FTV,  TV  1000,  Viasat  History,  Viasat  Explorer,
Viasat Nature, Sport Klub Prime, Discovery ID, MTV Adria,
Ultra, History Channel, Eurosport, Eurosport 2 dhe TV Atlas.
 

– Telekomit Maqedonas SHA Shkup, Vërtetim nr. 40 me çka paketa
e regjistruar programore si një e tërë plotësohet me  serviset
programore televizive : Euronews dhe Hustler TV.
 

KRD e miratoi informacionin për transmetimin e pa autorizuar
të servisit programor televiziv të Pink TV dhe konkludoi që
operatorit të rrjetit kabllor Pel Digjital ti paguhen detyrime
për  ç’kyçjen  e  servisit  programor  të  PINK  TV  dhe  për  të
njëjtin  të  informohet  edhe  trupi  koordinator  për  pronësi
intelektuale në Qeverinë e RM-ës.
 
KRD e miratoi informacionin për SHTR Radio Uskana- Plus –
Kërçovë dhe SHTR PRO – FM nga Gostivari, pas procedurës së
iniciuar  për  marrjen  e  lejes  për  ushtrim  të  veprimtarisë
radiodifuzive. Shoqatat tregtare radiodifuzive SHTR Uskana –
Plus- Kërçovë dhe SHTR Radio PRO- FM nga Gostivari, në afatin
plotësues e kanë paguar pagesat e llogaritura për lejet për
ushtrim të veprimtarisë radiodifuzive, për shkak se ndalohet
veprimi për marrjen e lejes .


