
 
 

 
 

 
 

 
 

 
 Tetor, 2018.                                                                                                                                                                            N r . 10/2018 

 
Takim ndërmjet trupave rregulluese të Republikës së Bullgarisë dhe Republikës së Maqedonisë 

 

 
 

 

 

Trupat rregulluese të Republikës së Maqedonisë dhe Bosnje e Hercegovinës nënshkruan Protokoll për bashkëpunim 

 
Agjencia për shërbime mediatike audio dhe audiovizuele si dhe Agjencia rregullatore për komunikime e Bosnje 
e Hercegovinës, më 25 dhe 26 tetor në Sarajevë realizuan takim bilateral në të cilin nënshkruan Protokoll për 
bashkëpunim nga sfera e rregullimit mediatik. 

 
 

 

 

 

Udhëzues për plotësimin e obligimeve për impresum dhe informacione në dispozicion për 
shrytëzuesit 
 

 

 

 

Të dhënat për shtrirjen e radiostacioneve si dhe për ndikimin në shikueshmërinë e TV stacioneve – tremujori i tretë 2018 
 

Të dhënat për shtrirjen e radiostacioneve si dhe për ndikimin në shikueshmërinë e TV stacioneve, për tremujorin e tretë 2018, mund të 
merren në   www.avmu.mk. 

 

 

 
 
 
 
 
 
 

NEWSLETTER 

 

Më 26 tetor, në hapësirat e Agjencisë për shërbime mediatike audio dhe audiovizuele, drejtori i Agjencisë d-r 

Zoran Trajçevski realizoi takim bilateral me përfaqësues nga trupi rregullator i Republikës së Maqedonisë 

(CEM), ku u bisedua për më shumë çështje dhe përvoja praktike të të dy rregullatorëve nga puna e tyre e 

përditshme me theks të veçantë të zhvillimit të arsimit mediatik. 

 

Njëherë u konstatua se ekziston një bashkëpunim i mirë ndërmjet të dy vendeve, në sferën e rregullimit 

mediatik, por se ka edhe më tutje hapsirë për avancim të mëtejshëm të këtij bashkëpunim 

Në kuadër të takimit dyditor bilateral, përfaqësuesit e të dy Agjencive krahas bisedimeve lidhur me pozitën 

dhe funksionimin e rregullatorëve si dhe kompetencat e Këshillave të Agjencive, shkëmbyen përvojat për 

distribucionin e programeve të jashtme përmes rrjetit të komunikimit elektronik, përfaqësimit dhe trajtimit të 

grupeve të margjinalizuara në mediume, si dhe për qasjen në programet e radiodifuzerëve për personat 

me invaliditet 

Nga të dy palët u konstatua se takimet e këtilla janë me rëndësi të veçantë për avancimin dhe thellimin e 

bashkëpunimit ndërmjet dy trupave rregulluese, veçanërisht për çështjet me interes të përbashkët 

Agjencia për shërbime mediatike audio dhe audiovizuele miratoi udhëzues për plotësimin e obligimeve për impresum dhe informacione në dispozicion për 

shfrytëzuesit. Në këtë udhëzues është përcaktuar mënyra me të cilën duhet të veprojnë të gjithë radipdifuzerët gjatë kryerjes së obligimeve të cilat dalin 

nga Ligji për mediume në pjesën e publikimit të impresumit dhe nga Ligji për shërbime mediatike audio dhe audiovizuele në bazë të informacioneve të cilat 

duhet të bëhen publike për shrytëzuesit. 

Udhëzuesin për plotësimin e obligimeve për impresum dhe informacione në dispozicion pë shrytëzuesit  mund ta merni në www.avmu.mk   

http://www.avmu.mk/


 
 

 
 

 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

Referendumi 2018 

NEWSLETTER 

 
Agjencia disa herë përmes deklaratave për publik informonte për mbulimin mediatik të radiodifuzerëve gjatë referendumit. 

 
Pas kontrollit të mënyrës së informimit të radiove dhe televizioneve gjatë heshtjes së referendumit, Agjencia më 1 tetor informoi se asnjë radiodifuzer që ishte 
lëndë e mbikëqyrjes, nuk e ka shkelur heshtjen. Radiodifuzerët e kanë plotësuar punën e tyre profesionale për të informuar qytetarët për kontekstin specifik të 
heshtjes së referendumit, e më pas duke mos shkelur rregullat. 

 
Më 3 tetor Agjencia kumtoi se me mbikëqyrjen e mbulumit mediatik gjatë referendumit në periudhën nga 21 deri më 27 shtator është konstatuar se shtatë 
radiodifuzerë e kanë shkelur Udhëzuesin për prezantimin mediatik gjatë referendumit. Në kundërshtim me pikën 
34 të Udhëzuesit , 1 TV emetonte propagandë të paguar publike në kuadër të programit të vecantë informativ “Studio e hapur 1” I njëjti radiodifuzer, e ka 
shkelur Udhëzuesin edhe në aspekt tjetër, pika 28 në mënyrë që në një orë reale ka emetuar më shumë se sa 4 minuta e 30 sekonda të lejuara për Kuvendin 
e Republikës së Maqedonisë si porositës të propagandës së paguar publike "PËR" referendumin. Koha e ndarë për këtë porositës në mënyrë drastike e 
tejkalon raportin e kohëzgjatjes së prezantimit mediatik 51% “Për” dhe 41% “Kundër” të përcaktuar me Rregullat 
për veprim të Trupit koordinues të Kuvendit në lidhje me udhëheqjen e propagandës publike dhe ndyrshimeve dhe plotësimeve të tyre. Për këto shkelje 
kundër radiodifuzerit janë të inicuara procedura për kundërvajtje. Shkelje e pikës 28 është konstatuar edhe te ALSAT-M, Kanal 5, Telma, SITEL , TV 21 
dhe 24 VESTI, por kohëzgjatja e propagandës së paguar publike për një subjekt të interesuar, në këtë rast përsëri Kuvendi i Republikës së Maqedonisë 
ishte në kuadër të raportit kohor të përcaktuar nga trupi koordinues i Kuvendit. Për këto shkelje, edhe pse nuk janë në kompetencë të tij direkte, por janë 
nga fusha e rregullatorit, ka debatuar edhe Këshilli i Agjencisë për shërbime mediatike audio dhe audiovizuele. Këshilli mori qëndrim se në kushte të 
kundërthënieve dhe mospërshtatjeve të rregullativës relevante dhe udhëzimeve të ndryshme që mediumet i merrnin nga KSHZ, ASHMA dhe Trupi koordinues 
i Kuvendit, nuk duhet të inicohen procedura për kundërvajtje. 
 
Radiodifuzerët janë përmbajtur edhe Rregullave për veprim të trupit koordinues të Kuvendit në lidhje me udhëheqjen e propagandës publike dhe ndyrshimeve 
dhe plotësimeve të tyre, sipas të cilave raporti i kohëzgjatjes së prezantimit mediatik është 59% "Për" dhe 41% “Kundër”. Drejtori i Agjencisë, duke marrë 
parasysh qëndrimin e Këshillit, vendosi që të mos inicojë procedura kundër ALSAT-M, Kanal 5, Telma, SITEL , TV 21 dhe 24 VESTI. 

 
Raporti i dytë i monitorimit të prezantimit mediatik të Referendumit 2018, që ka të bëjë me periudhën nga 19 deri më 27 shtator 2018, Agjencia e publikoi më 4 
tetor. Rezultatet e monitorimit treguan se edhe në periudhën e dytë raportuese, mediumet e përfshira me monitorimin në përgjithësi insistonin që të sigurojnë 
informata për aspektet e ndryshme të procesit të referendumit. Te pjesa më e madhe e radiodifuzerëve vërehet një përfaqësim më i madh i qëndrimeve 
“PËR” referenduimin, ndërsa asnjë medium nuk ka materiale për qëndrimin “KUNDËR” që është rezultat i asaj që mungonte agjitimi për këtë opcion. 
Informatat mbi aktivitetet dhe qëndrimet për "BOJKOT" në referendum ishte i pranishëm më pak dhe kryesisht i referohej deklaratave të Presidentit Gjorge 
Ivanov, Shtabit të Krizave "Maqedonia Bojkoton", Kongresit Botëror të Maqedonisë dhe të Majtës. Për dallim me emisionet e informimit ditor, shumica e 
radiodifuzerëve insistonin që të sigurojnë llojllojshmëri gjatë emisioneve të vecanta informative. 

 
Më 5 tetor, Agjencia publikoi një Pasqyrë të propagandës publike për Referendumin 2018. Të dhënat nga shqyrtimi i minutazhit të veçantë u morën në bazë 
të një analize të programit të përgjithshëm të transmetuar nga transmetuesit shtetëror në periudhën nga 10 deri më 27 shtator. 
 
 

 

 

Mbikëqyrja ndaj radidifuzerëve, mediumeve të shtypit dhe RRPKE 
 

Radiodifuzerë 
 

Ndaj Radiove Hepi, Lajf, Kapitol, Rosa-AB, EF-EM 90.3 Sport Radio dhe Radio Vati, Agjencia ka kryer mbikëqyrje të rregullt programore mbi dispozitat ligjore 
lidhur me rregullat për transmetimin e komunikimeve audio komerciale, duke ofruar kuize ose forma të tjera të fituesit pjesëmarrja, lojërat e fatit, përdorimi i 
gjuhës në programe dhe përmbushja e kuotës për programin e transmetimit ditor në radio. Mbikëqyrja tregoi se këto radiodifuzerë kanë vepruar sipas 
dispozitave të LSHMAA. Ndaj të njëjtave mediume është bërë edhe mbikëqyrje administrative në lidhje me obligimet për impresumin, informata në dispozicion 
të shfrytëzuesve dhe identifikimit të radiodifuzerit. Mbikëqyrja tregoi se Radio Lajf, radio Rosa-AB dhe EF-EM 90.3- Sportsko radio nuk kanë siguruar 
informatat në dispozicion të shfrytëzuesve. 

 

Ndaj TV Alfa, TV Alsat-M, TV Kanal 5, TV Sitel dhe TV Telma, Agjencia realizoi mbikëqyrje të rregullt programore të dispozitave ligjore lidhur me rregullat e 
përdorimit të gjuhës në programe dhe transmetimin e programit të paktën 12 orë në ditë në televizion, rregullave për mbrojtjen e personave të mitur, rregullat 
për emetimin e komunikimeve audiovizuele komerciale, sigurimin e kuizeve ose formave tjera të pjesmarrjes së shpërblyer, shfrytëzimin e shërbimeve 
telefonike me vlerë të shtuar, votimit telefonik dhe emetimit të lojrave të fatit. Ndaj të njëjtit medium,  është realizuar edhe mbikëqyrje e rregullt administrative 
në lidhje me obligimet për publikimin e impresumit, informatat që duhet të jenë në dispozicion të shfrytëzuesve dhe identifikimit të radiodifuzerit. Mbikëqyrja 
tregoi se radiodifuzerët kanë vepruar sipas dispozitave ligjore të LM dhe LSHMAA. 



 
 

 
 

  

 

 
 

 

 
 

 

 
 
 
 
 
 
 

NEWSLETTER 
 

Mbikëqyrje e rregullt progamore ndaj TV Kocani LD, TV Svet, TV Zdravkin, TV Uskana One dhe Radio RFM, për të përcaktuar nëse ata vepruan sipas 
Vendimeve Paralajmëruese të Largimit të lëshuara më parë nga Agjencia. Gjatë mbikëqyrjes është konstatuar se TV Koçani LD më datë 17 shtator 2018 
nuk ka siguruar informatat që duhet të jenë në dispozicion të shfrytëzuesve, TV Zdravkin më 6 tetor 2018, e ka emetuar filmin kinematografik "Venera dhe 
Vegas” (Venus & Vegas) të shënua si program që nuk rekomandohet për fëmijë nën moshën 12 vjeçare, e që është emetuar në periudhë joadekuate kohore, 
ndërsa radio RFM në periudhën nga data 6 deri më 12 gusht 2018, nuk ka zbatuar së paku 80% nga koncepti programor për të cilin i është dhënë leja. TV 
Svet dhe TV Uskana Eden kanë vepruar sipas masës së shqiptuar paraparake. 

 
Mbikëqyrje kontrolluese programore u krye edhe ndaj televizionit lokal Kanal 8 nga Koçani, i cili tregoi se televizioni nuk ka vepruar sipas masës së 
paralajmërimit, të adresuar më parë për shkak të impresumit jo-raportues në disa programe me funksione të ndryshme programore. Për këtë shkelje është 
inicuar procedurë për kundërvajtje. 

 
Agjencia ka kryer një mbikëqyrje të jashtëzakonshme administrative të RTV ORBIS nga Manastiri për pajtueshmëri me Kërkesat Minimale Teknike, 
Hapësinore, Financiare dhe Personi për Kërkesat Minimale Teknike, Hapësinore, Financiare dhe Personelit, të cilat treguan se kërkesat minimale të stafit të 
përcaktuara në këtë Rregullore , për shkak të së cilës është revokuar licenca për transmetim televiziv. 

 
Mediume të shtypit 

 
Gjatë mbikëqyrjes së rregullt administrative të të gjithë botuesve të medias së shkruar, Agjencia te Repro Print SHPKNJP Shkup, botues i gazetës ditore 
"Nova Makedonija", konstatoi se në edicionin nga 22-23 tetor 2018 nuk është specifikuar numri i saktë të kopjeve të shtypura, ndërsa ATV Media Kompani 
SHPKNJP Shkup, botues i gazetës ditore "Lajm", në edicionin e 22 tetorit 2018, nuk ka publikuar të dhënat për redaktorin përgjegjës. Mbikëqyrja ndaj Marks 
Step SHPKNJP Shkup, botuese e gazetës javore "Skopsko Eho", tregoi se në edicionin e 18 tetorit 2018 nuk janë publikuar të dhënat në adresën e 
shtypshkronjës. Për këto shkelje, të tre botuesve të medias së shtypit u shqiptuan masa-vërejtje dhe atyre u jepet një afat kohor prej 30 ditësh për t'iu 
përmbajtur dispozitave të Ligjit për mediume. 

 
Agjencia ka realizuar mbikëqyrje të rregullt administrative ndaj 23 botuesve të medias së shtypitr, me qëllim që të konstatojnë nëse kanë publikuar impresum, 
të dhënat e vendndodhjes, shtypshkronjën, datën e shtypjes ose rishtypjes dhe numrin e kopjeve të shtypura, detyrimet nga Ligji për Media. mediat e shkruara 
të mbuluara nga mbikëqyrja përmbushën plotësisht këto obligime, ndërsa gazetat ditore Nova Makedonija dhe Lajm dhe gazeta javor Skopsko Eho plotësuan 
pjesërisht detyrimet nga neni 14 paragrafi 1 i Ligjit për mediume. 

 
Ndaj botuesve të medias së shtypit,  Zaman SHPKNJP Shkup, botues i gazetës së javore “Zaman” dhe revistës “Zaman Shqip” dhe Ars Lamina SHPK botuese 
e revistave "Mini Libi" dhe "Libi" në gjuhën maqedonase dhe shqipe, Agjencia realizoi mbikëqyrje të rregullt administrative në lidhje me obligimin për të 
publikuar impresum, të dhënat e vendndodhjes, shtypshkronja, data e shtypjes ose rishtypjes dhe numri i kopjeve të shtypura, detyrimet sipas Ligjit të 
Medias.Vlerësimi tregoi se mediat e shkruara përmbushën detyrimet ligjor. 

 
Оperatorët e rrjeteve publike të komunikimit elektronik 

 
Lidhur me obligimet që kanë të bëjnë me regjistrimin e shërbimeve programore në Agjenci dhe titirimin e programeve, është bërë edhe mbikëqyrje e rregullt 
programore ndaj operatorëve Telekomi i Maqedonisë, Neotel, Kombo 2003, Signal-Net, Total TV dhe ONE.VIP. Mbikëqyrja ndaj këtyre operatorëve tregoi se 
nuk janë konstatuar shkelje. 

 
Ndaj operatorit Multimedia-Net nga Shkupi u realizua mbikëqyrje e jashtëzakonshme programore, në lidhje me plotësimin e rregullave për ritransmetimin e 
shërbimeve programore me pornografi, nëntitrimin dhe ritransmetimin e shërbimeve të transmetuesve vendas vetëm në zonën e shërbimit për të cilën 
transmetuesit morën licencën për transmetim televiziv ose radio, të tilla si dhe për ritransmetimin e shërbimeve programore të regjistruara në Agjenci. 
Mbikëqyrja tregoi se operatori i ritransmeton shërbimet programore, RTS 1, RTS 2, Ring TV, Cartoon Netëork, Boomerang, Erox, Eroxxx, Film Box Plus, 
Film Box, Docu Box, Fight Box, Fashion Box, Sport Klub 1, Sport Klub 2, Sport Klub 3, Sport Klub 4, Lov I Ribolov, Cinemania, Sky Sport 2, b Action TV, 
HBO, Tring Sport 3, Tring Sport 2, RTL, Vox, RTL 2, Super RTL, HRT 2, Duga TV, Nova TV (kroate) и Hustler që nuk janë të përfshira me vërtetimet për 
regjistrim të lëshuar nga Agjencia. Me mbikëqyrjen kontrollues eu konstatua se operatori ka vepruar në tërësi sipas vendimit të shqiptuar. 

 

 
. 

 

Mbikëqyrja e programit të kontrollit është bërë në operatorin IP Sistems nga Kumanova për të përcaktuar nëse ky operator ka vepruar me vendimin për 
paralajmërim dhe për përjashtimin e ritransmetimit të shërbimeve programore të adresuara nga Agjencia, të shpallura për shkak të mosrespektimit të 
detyrimit për regjistrimin e shërbimeve programore në Agjenci 
Mbikëqyrja tregoi se operatori IP Sistems në tërësi ka vepruar sipas vendimit të shqiptuar nga Agjencia 

AGJENCIA PËR SHËRBIME MEDIATIKE AUDIO DHE AUDIOVUIZUELE 

E REPUBLIKËS SË MAQEDONISË 

rr. Maqedonia nr. 38, 1000 Shkup 

Tel.  (02) 3103400 faks: (02) 3103401 

      e-posta: contact@avmu.mk ueb faqja:  www.avmu.mk 

mailto:contact@avmu.mk
http://www.avmu.mk/

