Gjinia në media në fokus në takimin e dytë publik të ASHMA-së

 Shkup, 24 qershor 2025 – Аgjencia për Shërbime Mediatike Audio dhe Audiovizuele, sot mbajti takimin e dytë publik për këtë vit, në të cilin drejtori Dr.Zoran Trajçevski bëri një pasqyrë të aktiviteteve të realizuara në përputhje me Planin vjetor të punës në tremujorin e dytë.

 Të pranishmit patën mundësinë të dëgjonin për aktivitetet që lidhen me mbikëqyrjen e ushtruar mbi transmetuesit, operatorët e rrjeteve publike të komunikimeve elektronike, botuesit e mediave të shkruara, ofruesit e ASHMA-së  sipas kërkesës, masat e paralajmërimit publik të shqiptuara, analizat dhe studimet e kryera, aktivitetet në fushën e bashkëpunimit ndërkombëtar dhe integrimit evropian.

 Në takim u prezantuan edhe gjetjet e analizës “Gjinia në Media 2024: Çështjet Gjinore dhe Përfaqësimi i Grave dhe Burrave në Terminet kryesore në Televizionet Kombëtare”, të përgatitur për nevojat e Agjencisë. Analiza përfshin përmbajtjen e transmetuar në shërbimet programore RTM 1, RTM 2, Alsat – M, Alfa, Kanal 5, Sitel dhe Telma në periudhën nga 9 deri më 22 shtator 2024. Fokusi i këtij hulumtimi ishte në përmbajtjen që u transmetua menjëherë pas përfundimit të lajmeve qendrore në këto stacione televizive, sepse pikërisht këto programe tërheqin numrin më të madh të shikuesve dhe rrjedhimisht kanë një ndikim të rëndësishëm në formimin e qëndrimeve dhe perceptimeve publike.

Rezultatet e analizës treguan se gjatë kohës më të shikuar në televizion, serialet dhe serialet më të transmetuara (45%), të ndjekura nga programet e lajmeve me 24% dhe filmat artistikë me 22%, dhe më pak të përfaqësuara ishin programet dokumentare me 5%, si dhe programet e humorit dhe muzikës me 2% secila. Atje ku dominonin serialet e prodhuara në Turqi, gratë shfaqeshin në ekran më gjatë se burrat (52% e kohës në ekran dhe e njëjta sasi kohe e kaluar duke folur), dhe në të gjitha përmbajtjet e tjera, përqindja e kohës në të cilën burrat shfaqeshin në ekran ishte shumë më e lartë se përqindja e grave. Analiza është e disponueshme në linkun.

Prezantimi i aktiviteteve të zbatuara në përputhje me Programin Vjetor të Punës për periudhën Prill-Qershor 2025 është i disponueshëm në linkun

Prezantimi Gratë dhe Burrat Para Kamerave: Barazia (e) Gjinisë në Kanalet Kombëtare Televizive terminet kryesore është i disponueshëm në linkun



Accessibility

Accessibility