Si do të ndikojë transferimi i Direktivës evropiane për shërbimet mediatike audio-vizive te kompanitë mediatike në R. e Maqedonisë, ishte tema e mbledhjes së sotme publike të Këshillit të Radiodifuzionit, që u mbajt në praninë e një numri të madh të përfaqësuesve të mediave të vendit. KRD, si një prej pjesëmarrësve në grupin e punës për përgatitjen e ligjit të ri për mediat elektronike, përmes konceptit të vet kontribuoi në formësimin e standardeve programore, të cilat do të jenë pjesë e zgjidhjeve të reja ligjore. Grupi i punës i KRD në këtë fazë fillestare të përgatitjes së Ligjit përpiloi draft-versionin e një pjese të tij, që iu është lënë mediave për ta parë.
Direktiva evropiane, e shndërruar në ligj të ri për mediat elektronike, pritet që të krijojë hapësirë për zhvillimin e platformave të reja mediatike dhe të përmbajtjeve mediatike jolineare, si dhe të liberalizojë segmente të caktuara në sferën e reklamimit e të komunikimeve komerciale.
Udhëheqësi i Sektorit të Çështjeve Programore, Emilia Janevska, me detaje i shpjegoi reformat në sferën e rregullacionit të komunikimeve komerciale, siç është instalimi i “plasimit të produkteve”, që deri më tani trajtohej si reklamim i mbuluar, pastaj mundësia për reklamim virtuel, reklamim interaktiv te platformat interaktive etj.
Koncept-dokumentin KRD edhe zyrtarisht ia dorëzoi Ministrisë së Transportit dhe Lidhjeve, si ministri kompetente për përgatitjen e ligjit të ri për mediat elektronike. KRD edhe më tej do të marrë pjesë në mënyrë aktive dhe konstruktive në grupin e punës që e përgatit ligjin e ri.