Të shpeshta janë reaksionet e qytetarëve në Këshillin i Raduiodizuzionit, të cilëve u pengon kur reklamat në ekran të ndarë (pop – up) futen në programet ashtu që mbulojnë pjesë të rëndësishme të ekranit, ndonjëherë duke e mbuluar titërmin e përkthimit të ndonjë kanali të huaj që televizionet i transmetojnë si ofertë programore të veten.
Në këtë drejtim, Këshilli i ndërmendend televizionet në obligimet e nenit 99 të Ligjit për veprimtari radiodifuzive, sipas së cilës reklamat duhet të futen në programet e transmetuesve.
Në mënyrë me çka nuk do të komprometohet integriteti i vlerës së programit, si dhe të drejtat e autorit dhe bartësit e tjerë të të drejtave të programit.
Njëkohësisht, dëshirojmë që tu rikujtojmë se edhe kjo mënyrë e reklamimit hynë në limitin e lejuar prej 12-të minutash në një kohë reale (neni 93 paragrafi 3 nga LRD)
Presim që insertimi i reklamave në ekran të ndarë të përputhet me Ligjin.