Raport për reklamimin e paguar politik në rrethin e parë të fushatës për Zgjedhjet Presidenciale 2024

Shkup 2 maj 2024 – Agjencia për Shërbime Mediatike Audio dhe Audiovizuele, sot publikoi raportin për mënyrën e informimit të transmetuesve në rrethin e parë të fushatës zgjedhore për Zgjedhjet presidenciale, në periudhën nga data 4 deri më 22 prill 2024. Në monitorim janë përfshirë 13 shërbime programore – televizionet kombëtare nacionale Alsat-М, Аlfa, Kanal 5, Sitell, Telma, 24 Vesti, 21-M, Shenja, Klan Maqedoni dhe Sonce dhe kanalet programore të Shërbimit publik – TVM 1, TVM 2 dhe kanali i Kuvendit[…]

TV ALFA ME PUBLIKIMIN E INFORMACIONEVE KEQËDASHËSE BËN SHTYPJE NDAJ ASHMA-së

Shkup, 18 prill 2024 – Agjencia për shërbime mediatike audio dhe audiovizuele reagon ashpër ndaj përpjekjes së TV Alfa për të bërë presion mbi trupin rregullator përmes publikimit të informacioneve keqdashëse. Gjegjësisht, në edicionin e emisionit “Zaspij ako mozhesh” (Flej nëse mundësh), premierë në mbrëmjen e 16 prillit 2024, gazetari Goran Momirovski ndër të tjera tha se Agjencia[…]

Njoftim publik

Shkup, 18 prill 2024 – TV Uskana Media ka njoftuar Agjencinë për Shërbime Mediatike Audio dhe Audiovizuele se gazetarit të këtij televizioni nuk i është lejuar ta inqizojë raportin lidhur me numrin e nxënësve dhe të punësuarve në shkollën fillore Naim Frashri nga fshati Pirok, Komuna e Bogovinës[…]

PUBLIKOHET RAPORTI I DYTË MBI PREZENTIMIN MEDIATIK PARAZGJEDHOR NGA 8 MARS DERI MË 3 PRILL

Shkup, 16 prill 2024  –  Agjencia për Shërbime Mediatike Audio dhe Audiovizuele sot publikoi Raportin e dytë nga monitorimi i  prezentimit mediatik për zgjedhjet presidenciale dhe parlamentare, për periudhën nga 8 mars deri më 3 prill 2024. MMe monitorimin u përfshinë shërbimet programore të nëntë televizioneve kombëtare – TVM1; TVM2; TV Аlsat-М; ТV Аlfa; ТV Кanal 5; ТV Sitell; ТV Тelma; ТV 24 Vesti dhe TV 21-М, me foks në shtesat e edicioneve qendrore të lajmeve[…]



Accessibility

Accessibility