PROPAGANDA PUBLIKE PËR REFERENDUMIN DUHET TË NDAHET NGA PËRMBAJTJET TJERA MEDIATIKE

Shkup, 05.09.2018. – Ditëve të fundit, në disa televizione dhe radio po emetohen reklama të fushatës “Paramendo një të ardhme së bashku” të Delegacionit të Bashkimit Evropian në prag të Referendumit të 30 shtatorit. Spotet reklamuese nuk janë të ndara qartë nga përmbajtjet tjera mediatike, nuk janë të shënuara si propagandë e paguar publike, ndërsa në to marrin pjesë edhe të mitur.[…]

Hapet debati publik lidhur me Draftin e Metodologjisë për monitorimin e prezantimint mediatik zgjedhor përmes shërbimeve programore të radios dhe televizionit gjatë proceseve zgjedhore

Shkup, 24.08.2018. – Agjencia për shërbime mediatike audio dhe audiovizuele nga sot hap debat publik lidhur me tekstin e Draft-Metodologjisë për monitorimin e prezantimint mediatik zgjedhor përmes shërbimeve programore të radios dhe televizionit gjatë proceseve zgjedhore.[…]



Accessibility

Accessibility